زمین  مسکونی 300 مترحومه کومله

زمین مسکونی 300 مترحومه کومله

توضیحات بیشتر املاک
زمین 1380 متری مسکونی حومه کومله

زمین 1380 متری مسکونی حومه کومله

توضیحات بیشتر املاک
زمین باغی20000 متری حومه اطاقور

زمین باغی20000 متری حومه اطاقور

توضیحات بیشتر املاک
زمین باغی3000متری املش رانکوه شیب دار

زمین باغی3000متری املش رانکوه شیب دار

توضیحات بیشتر املاک
زمین 3500 متری تمام مسکونی محدوده ی سیاهکل لاهیجان

زمین 3500 متری تمام مسکونی محدوده ی سیاهکل لاهیجان

توضیحات بیشتر املاک
فروش زمین محدوده ی لنگرود و حومه ی کومله

فروش زمین محدوده ی لنگرود و حومه ی کومله

توضیحات بیشتر املاک
فروش  سوییت  لنگرود جاده چمخاله  فروش خیلی فوری قیمت خیلی مناسب

فروش  سوییت لنگرود جاده چمخاله فروش خیلی فوری قیمت خیلی مناسب

توضیحات بیشتر املاک
فروش زمین هکتاربالا  👉👉👉

فروش زمین هکتاربالا  👉👉👉

توضیحات بیشتر املاک
فروش فوری یک قطعه زمین در لنگرود

فروش فوری یک قطعه زمین در لنگرود

توضیحات بیشتر املاک
فروش زمین300 متری محدوده ی سیاهکل به لاهیجان

فروش زمین300 متری محدوده ی سیاهکل به لاهیجان

توضیحات بیشتر املاک

راه اندازی کارخانه در کانادا

راه اندازی کارخانه در کانادا

راه‌اندازی کارخانه در کانادا

فعالیت یک کارخانه به تولید کالاهایی در مقیاس بزرگ اطلاق می شود که مواد خام، قطعات و اجزاء را با استفاده از نیروی کار دستی و یا با استفاده از ماشین آلات به کالای نهایی تبدیل می کند. کالاهای نهایی را می توان مستقیما به مصرف کنندگان، به تولیدکنندگان دیگر برای تولید محصولات پیچیده‌تر، یا به عمده فروشانی که کالاها را بین خرده فروشان توزیع می کنند فروخت. همانطور که می بینید، راه‌اندازی کارخانه در کانادا هم پیچیدگی های خاص خودش را دارد.

کارگاه ها، تولیدی ها و سایر کارخانه ها در مقیاس کوچک و بزرگ، سهم عمده ای در اقتصاد کانادا دارند. آن ها بیش از 1.7 میلیون شغل و بیش از 10 درصد از کل تولید ناخالص داخلی این کشور را تشکیل می‌دهند. بخش تولید کانادا 21 گروه صنعتی را پوشش می دهد که کالاهایی را برای مصارف صنعتی و مشتریان تولید می کنند.

انواع کارخانه در کانادا

  • کارخانه های دارای خط تولید تکرار شونده در کانادا

در یک کارخانه دارای خط تولید تکرار شونده، خطوط مونتاژ یک کالا را چندین بار تولید می کنند. ماشین آلات فقط برای یک محصول کالیبره شده اند و بسته به تقاضای مصرف کننده برای محصول، خط مونتاژ سریع تر یا کندتر کار می کند. خط مونتاژ دوم هم ممکن است به صورت فصلی و بر اساس تقاضا راه اندازی شود.

  • کارخانه های دارای خط تولید گسسته در کانادا

در یک محیط تولید گسسته، خط تولید ممکن است اقلام مختلفی تولید کند. ماشین آلات موجود در این نوع کارخانه ها، جابجایی را تسهیل می کنند. همچنین، خرابی و تعمیرات بیشتری نیز در این نوع کارخانه ها رخ می دهد و دلیل آن مشکلات بیشتری است که در خط مونتاژ ایجاد می شود.

  • کارگاه ها در کانادا

تفاوت اساسی کارگاه ها با کارخانه ها این است که یک کارگاه از مناطق تولید به جای خطوط مونتاژ استفاده می کند. این مناطق ممکن است یک یا چند نوع کالا تولید کنند. معمولا تعداد ماشین آلات خودکار در کارگاه ها کم تر از کارخانه ها است، عملیات تولید بیشتر توسط نیروهای کار انجام می شود و به همین علت، نیروی کار بیشتری هم دارند. معمولا اقلام کم تری در کارگاه ها نسبت به خط مونتاژ تکرار شونده یا مجزا تولید می شود.

انوع کارخانه های ذکر شده، ممکن است در زمینه های زیر فعالیت داشته باشند:

  • صنایع نفت، مواد شیمیایی و پلاستیک (تبدیل نفت خام به محصولات پلاستیکی و تبدیل زغال سنگ و مواد شیمیایی به اقلامی مانند رنگ، آفت کش ها یا صابون. این صنعت تولید لاستیک را نیز تسهیل می کند.)
  • صنایع غذایی (از محصولات کنسرو شده و محصولات خشک فرآوری شده تا محصولات تازه یا منجمد)
  • صنعت پوشاک و منسوجات (تبدیل پنبه، کتان و پشم به پوشاک، ملحفه و کالاهای خانگی)
  • صنایع فلزی (آلومینیوم، آهن یا فولاد)
  • صنایع الکترونیکی (لوازم خانگی، لوازم کامپیوتری و انواع تجهیزات سمعی و بصری)
  • تجهیزات حمل و نقل (شامل تولید وسایل نقلیه موتوری، قایق ها، کشتی ها، قطارها و هواپیماها و همچنین موتورها و قطعاتی است که در آن ها به کار می رود.)
  • چوب و کاغذ - ساخت چوب و کاغذ شامل مواد چوبی مانند الوار و محصولات مختلف کاغذی ساخته شده از خمیر چوب است.

مراحل راه اندازی کارخانه در کانادا

تهیه بیزینس پلن یا طرح تجاری

پس از اینکه به عنوان سرمایه گذار خارجی تصمیم به راه اندازی یک کارخانه در کانادا گرفتید، در قدم بعدی باید برای تهیه یک بیزینس پلن جامع و کامل اقدام کنید.

طبق قوانین خرید بیزینس در کانادا، خریداران باید دارای طرح تجاری مناسب باشند.

بیزینس پلن برای مهاجرت به کانادا، باید منعکس کننده ی نحوه ارائه، اجرا، منابع مالی و کلیه مواردی که برای فعالیت یک کسب و کار لازم است، باشد. همچنین، باید اهداف و دستاوردهای مورد نظر نیز بر اساس بازه های زمانی معین مشخص کند تا نقشه راه کسب و کار مورد نظر، کاملا واضح باشد. طرح تجاری، باید منجر به ایجاد یا حفظ شغل برای شهروندان کانادایی هم بشود.

شروع مذاکرات با فروشندگان

زمانی که بیزینس پلن مناسبی تهیه کردید، باید برای شروع مذاکره با فروشندگان بیزینس مورد نظر خود آماده شوید. نگران نباشید! لازم نیست به تنهایی مذاکره کنید. در این مرحله، تیم مجرب و باتجربه تراست همراه شما خواهد بود تا شما را برای انجام یک مذاکره خوب آماده کنند و هر نکته ای که در این زمینه باید بدانید را به شما آموزش دهند.

آن ها درخصوص تمامی موارد از جمله شرایط تحویل کسب و کار به شما و قیمت نهایی آن مذاکرات لازم را انجام می دهند. همچنین، متخصصین تراست تمام بررسی های لازم را هم به عمل می آورند تا از صحت اطلاعاتی که درمورد بیزینس مورد نظر کسب کرده اید، اطمینان پیدا کنید.

درخواست برای دریافت مدرک ارزیابی تاثیر بازار کار کانادا

قدم بعدی در پروسه ی راه اندازی و خرید کارخانه در کانادا به عنوان یک سرمایه گذار خارجی، اقدام برای دریافت مجوز کار کانادا LMIA است. ارزیابی تاثیر بازار کار کانادا مدرکی است که ممکن است کارفرمایان در کانادا برای استخدام نیروی کار خارجی به آن نیاز پیدا کنند.

دریافت LMIA مثبت نشان می دهد که در کسب و کار مورد نظر نیاز به نیروی کار خارجی است و همچنین، هیچ یک از نیروهای کار کانادایی برای انجام این شغل مناسب نیستند. گاهی اوقات این مدرک با اسم نامه تایید هم شناخته می شود. شما به عنوان سرمایه گذار خارجی باید برای خرید هر بیزینسی که در کانادا مد نظر دارید، این مدرک را ارائه کنید.

تهیه مدارک مورد نیاز برای دریافت مدرک LMIA جهت خرید کارخانه در کانادا

شما به عنوان سرمایه گذار خارجی، باید اسناد و مدارک مختلفی را در پروسه خرید کارخانه در کانادا در اختیار مقامات این کشور قرار دهید. اسناد و مدارک مورد نیاز در مرحله ی دریافت LMIA شامل موارد زیر می شوند:

  • اسناد ثبت کارخانه کانادایی
  • اثبات مالکیت جدید کارخانه کانادایی (از طریق ارائه توافق نامه خرید یا فروش، گواهی سهام، اثبات خرید و غیره)
  • اثبات فعالیت فعال کارخانه مورد نظر در کانادا
  • کپی پاسپورت خریدار جدید
  • رزومه و سوابق کاری خریدار جدید
  • بیزینس پلن

در مرحله دوم فرایند درخواست برای LMIA، خریدار خارجی باید اطلاعات بیشتری در ارتباط با میزان تحصیلات، سوابق کاری و تجربیات مدیریتی خود ارائه کند. علاوه بر این، باید معاینات پزشکی و گواهی عدم سوء سابقه را نیز ارائه نماید. لیست مدارکی که ملزم به ارائه آن ها هستید، شامل موارد زیر می شود:

  • مدارک تحصیلی (گزارش ای سی ای برای درخواست اقامت دائم مورد نیاز است)
  • اثبات تجربه شغلی و تجربه مدریتی کافی از طریق مدارکی مانند نامه های تایید اشتغال، اطلاعات درآمدی، اسناد مالکیت، فیش حقوقی و…
  • اسناد مرتبط با وضعیت تاهل مانند سند ازدواج، عقدنامه و شناسنامه فرزندان
  • نتایج آزمون زبان انگلیسی یا فرانسوی (این مورد از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است)
  • مدارک و صورت حساب های بانکی ۶ ماه اخیر
  • پاسپورت
  • مدارک معاینات پزشکی
  • مجوزهای پلیس و گواهی عدم سوء سابقه از هر کشوری که بیش از ۶ ماه در آن اقامت داشته اید
  • با ارائه این مدارک، باید برای مرحله بعد آماده شوید.
  • اقدام برای دریافت مجوز کار موقت

پس از صدور مدرک LMIA مثبت، می توانید برای دریافت مجوز کار موقت قابل تمدید (با اعتبار ۱۲ تا ۲۴ ماهه)، اقدام کنید. دریافت مجوز کار موقت در اغلب حوزه های قضایی، به کم تر از 3 ماه زمان نیاز دارد.

هزینه مورد نیاز برای راه اندازی کارخانه در کانادا

مبلغی که باید برای خرید یا راه اندازی یک کارخانه در کانادا پرداخت نمایید، بسیار متغیر است. این امر، به موارد متعددی نظیر نوع فعالیت کسب و کار، شهر و استانی که در آن قرار دارد، مساحت زمین آن، قدمت و سابقه آن، تجهیزات و امکانات موجود در آن، تعداد کارکنان، نوع خدمات یا کالاهایی که تولید می کند، و بسیاری از موارد مختلف دیگر بستگی دارد که در کل می توان گفت، به مقیاس بزرگی کارخانه ی مورد نظر بستگی دارد.

با این اوصاف، می توان گفت برای خرید یک کارخانه در کانادا باید حداقل ۳۰۰ تا ۴۰۰ هزار دلار برای یک کارگاه تولیدی نه چندان بزرگ مد نظر داشته باشید. می توانید برای محاسبه نرخ دقیق با توجه به نوسانات روز، از نرخ ارز در کانادا مربوط به وب سایت گنجینه ارز استفاده کنید.

شرایط راه اندازی کارخانه در کانادا چیست؟

۱- داشتن سابقه کار مدیریتی قابل تایید

۲- داشتن حداقل مدرک تحصیلی مورد نیاز (دیپلم)

۳- خرید ۵۱ درصد از سهام بیزینس فعال یا ایجاد یک کسب و کار مستقل

۴- داشتن دارایی کافی برای خرید یا راه اندازی کسب و کار به میزان حداقل ۲۰۰ هزار دلار

۵- داشتن مدرک و سطح زبان کافی برای انجام امور مدیریتی

۶- داشتن طرح تجاری یا بیزینس پلن

۷- بازدید از محل کسب و کار قبل از خرید آن (این کار امتیاز متقاضی را افزایش می دهد)

8- دریافت مجوز LMIA یا تاییدیه دولت برای صدور مجوز کار

۹- متقاضی باید در اداره و کنترل روزانه ی بیزینس نقش داشته باشد

۱۰- بیزینس باید دارای آدرس فیزیکی باشد

۱۱- باید موجب اشتغال زایی شود و نیروی کار و کارمند داشته باشد

۱۲- باید محصول یا خدماتی ارائه کند

 

مزایا و معایب راه اندازی کارخانه در کانادا

مزایای راه اندازی کارخانه در کانادا

کارخانه ها و تولید سنگ بنای اقتصاد مدرن کانادا هستند: میزان تولید ناخالص داخلی کانادا تقریباً 174 میلیارد دلار است. کارخانه ها و تولید کنندگان در کانادا بیش از 354 میلیارد دلار در سال صادرات دارند که 68 درصد از کل کالاهای صادراتی کانادا را تشکیل می دهد.

اشتغال زایی با کیفیت و درامد بالا: کارخانه ها 1.7 میلیون شغل تمام وقت با کیفیت و با درآمد خوب در سراسر کانادا ایجاد می کنند. با مدرنیزه شدن این بخش، تولیدکنندگان برای نیروی کار بسیار ماهر و آگاه که شامل طراحان، محققین، برنامه نویسان، مهندسان، تکنسین ها و تاجران می شود اشتغال زایی می کنند.

صنعت تولید کانادا پتانسیل عظیمی دارد: جهان در حال تغییر است و فناوری ‌های جدید نه تنها بازارهای جدیدی را برای کالاهای کانادایی باز می ‌کنند، بلکه روش ‌های تولید این کالاها را نیز تغییر می ‌دهند. یک جامعه تولیدی پر جنب و جوش، خوشه های صنعتی را تشویق می کند تا سطح مهارت ها، دانش و فناوری را توسعه دهند.

معایب راه اندازی کارخانه در کانادا

افزایش ارزش دلار کانادا: با افزایش سریع ارزش دلار کانادا، بخش تولید که در معرض تجارت بین المللی قرار دارد سود کمتری خواهد برد. صادرات از بخش تولید اغلب به دلار آمریکا قیمت گذاری می شود و با افزایش ارزش دلار کانادا، حاشیه سود کاهش یافته است.

افزایش هزینه های انرژی: بخش تولید به شدت تحت تأثیر افزایش هزینه های انرژی قرار گرفته است. صنایع تولیدی انرژی بر مانند پالپ و کاغذ، صنایع شیمیایی، پالایش نفت و صنایع فلزی تقریباً 29 درصد از تولید ناخالص داخلی کانادا را تشکیل می دهند و این صنایع به ویژه با افزایش هزینه انرژی (برق، نفت کوره و گاز طبیعی) ضربه شدیدی دیده اند.

رقابت اقتصادهای نو ظهور:  بخش تولید و کارخانه داری کانادا تحت تأثیر رقابت جهانی، به ویژه از سوی چین، قرار گرفته است. چین یک بازار بزرگ و به سرعت در حال رشد برای مواد خام، کالاهای صنعتی، تجهیزات و محصولات مصرفی است.

زمین  مسکونی 300 مترحومه کومله

زمین مسکونی 300 مترحومه کومله

توضیحات بیشتر املاک
زمین 1380 متری مسکونی حومه کومله

زمین 1380 متری مسکونی حومه کومله

توضیحات بیشتر املاک
زمین باغی20000 متری حومه اطاقور

زمین باغی20000 متری حومه اطاقور

توضیحات بیشتر املاک
زمین باغی3000متری املش رانکوه شیب دار

زمین باغی3000متری املش رانکوه شیب دار

توضیحات بیشتر املاک
زمین 3500 متری تمام مسکونی محدوده ی سیاهکل لاهیجان

زمین 3500 متری تمام مسکونی محدوده ی سیاهکل لاهیجان

توضیحات بیشتر املاک
فروش زمین محدوده ی لنگرود و حومه ی کومله

فروش زمین محدوده ی لنگرود و حومه ی کومله

توضیحات بیشتر املاک
فروش  سوییت  لنگرود جاده چمخاله  فروش خیلی فوری قیمت خیلی مناسب

فروش  سوییت لنگرود جاده چمخاله فروش خیلی فوری قیمت خیلی مناسب

توضیحات بیشتر املاک
فروش زمین هکتاربالا  👉👉👉

فروش زمین هکتاربالا  👉👉👉

توضیحات بیشتر املاک
فروش فوری یک قطعه زمین در لنگرود

فروش فوری یک قطعه زمین در لنگرود

توضیحات بیشتر املاک
فروش زمین300 متری محدوده ی سیاهکل به لاهیجان

فروش زمین300 متری محدوده ی سیاهکل به لاهیجان

توضیحات بیشتر املاک
نام کاربری :
رمز عبور :
تکرار رمز :
موبایل :
ایمیل :
نام اصلی :
کد امنیتی :
 
کد امنیتی
 
بارگزاری مجدد